søndag 8. mars 2015

Hei og velkommen til min nye blogg!

Hei og velkommen til min nye blogg anno 2015

Som overskriftten sier så måtte jeg, etter uttalige forsøk på å få liv i den gamle bloggen min, innse at den var avgått med døden av (kjente / ukjente ) årsaker. Bloggens utskremte medarbeider forsøkte både munn / tilbakestille til nytt passord - metdoden - , og ja vi prøvde til og med å bruke strømsjokk for å få liv i minnebrikken til pcn, men alt var forgjeves, tilslutt var det ikke noe annet å gjøre enn å innrømme at slaget var tapt. For de av dere som likevel vil ta en kikk på i gamle bloggen så legger jeg ut en lenke her: http://gridsvaag.blogspot.no/ 

Det siste som var skrevet i den gamle sliteren var fra 2013, så det har vært to års opphold, jeg satser på at jeg kommer sterkere tilbake nå i dette herrens år 2015. 

Denne bloggen, som den forrige, kommer til å bestå av litt seriøsitet og litt tull og tøys innlegg, men herregud, kor kjedelig en blogg blir hvis den ikke har litt av begge deler, men _EN_ ting er garantert, rosa blogger blir jeg ikke, he-he :)

I dag er det forsovdt 8. Mars 2015, og det betyr at det er den årlige kvinnedagen. Bloggforfatteren gratulerer alle kvinner med dagen, i kampen for likestilling og rettferdighet i arbeidslivet for alle kvinner, ingen glemt ingen gjemt, stå på jenter!! :)

Jeg tror jeg velger å se litt tilbake i tid, liksom for at leserne skal få ett kort innblikk i hva som har skjedd mellom 2013 og fram til i  dag, man må jo ikke miste tråden for å si det sånn, så jeg velger kort  oppsumere det litt sånn punktvis her , i innledningen, også heller belyse punktene i egne innlegg etterhvert.

* 2012 / 2013 kjørte en kort periode for Eidsvågen Total Service / Kvikkass A/S

* Sykemldt ett års tid

* Dekkmann fra april 2014 og fram til nå

*Oppkjøring Mai 2014

* Forsvaret kaller (igjen) September 2014



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar